söndag 1 november 2009

Välkommen November!





God kväll!

Så går vi nu in i November månad... det enda som saknas är snö så det blir lite ljust.

Denna helg har jag spenderat på jobbet, mindre skoj, men dock mer pengar i fickan då det är storhelg :) Så intressant har min helg varit. Börjar fundera på om jag själv blivit lite dement efter denna vecka. Nu däremot är jag ledig tre dagar, jobbar sen två dagar och sen ledig fyra. UNDERBART!!

Hade jag däremot varit ledig i helgen så hade jag tagit bilen och kört 7 mil söderut och sedan svängt av och kört tio mil in i landet. Där hade jag sedan spökat ut mig och besökt en viss hemsk kvinna som skulle behöva lära sig lite vett. Där skulle jag ha skrämt skiten ur henne i hopp om att hon ska fatta vad som är rätt och fel. Men det hade förmodligen inte hjälpt för hon är ett så kallat "HOPPLÖST FALL"
Nog om det... Skönt att få skriva av sig lite ibland :)

Hoppas ni alla haft en bra helg och att ni får en skön vecka.

Kram// Pillan


Bilden är lånad från www.partyline.se


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar