måndag 16 november 2009

Ny vecka, nya tag!

God morgon!

Trollen gav mig sovmorgon till halv sex, tur jag lade mig i tid igår så jag hann sova några timmar iaf.

Måndag idag, ny vecka, nya tag, nya måsten. Måndag är inte min favoritdag men ändå en rätt bra dag. Är mammaledig idag vilket jag är dom flesta måndagarna, det är så skönt att få lite längre helg.




Jag har tjuvstartat lite med julen, ska försöka hålla mig den här veckan innan jag börjar pynta mer men sen nästa måndag då jag är ledig igen och har tre dagars ledigt eftersom jag ska jobba helgen som kommer, då ska jag pynta hela lägenheten :)

Trollen ligger framför tv:n och dricker välling och har fått torra blöjor så nu är dom nöjda en stund. Kanske jag ska passa på att hänga tvätten medan.

Ha en riktigt trevlig dag!

Kram// Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar