söndag 15 november 2009

God morgon söndag!

Hej på er!
Klockan fem slog prinsen upp ögonen och tre minuter senare sätter prinsessan igång i hennes rum. Jag har fortfarande inte vaknat till liv och undrar hur jag ska lyckas hålla ögonen upp hela långa dagen.

Ska snart fixa frukost och sen ska vi göra oss i ordning för att åka iväg till mina föräldrar. Får se om M orkar följa med eller inte, han har legat däckad i sovrummet sen i fredagskväll. Antingen har han fått magsjukan som barnen hade i början på veckan eller så är det något annat som spökar i hans mage.

Nej nu är det dags att sätta fart. Ingen rast och ingen ro.

Trevlig dag// P


2 kommentarer:

  1. Hej jag gillar din blogg. och undrar om vi ska följa varandras blogg via blogglovin. Om du gillar min vill säga=)
    J

    SvaraRadera