tisdag 10 november 2009

Ojoj vilken natt!

God morgon!
Inatt blev det inte många timmars sömn. Fösta delen av natten ägnade jag åt att ligga bredvid sonen och stryka honom över magen. Han hade magknip min stackars lilla prins. Till slut vaknade även lillan av Liams gråt och då tyckte hon det var dags att kliva upp. Så när Liam kommit till ro och somnat så fick jag kliva upp med Liv och vara vaken med henne. Satte mig i soffan och kunde inte längre hålla mig från att öppna ostkrokspåsen som jag kämpat emot hela kvällen (är galen i ostkrokar). Efter en timmes lek och en massa vyssande så somnade hon till slut om. Själv lyckades jag somna vid tre tiden och klocka tjugo över fem tyckte Liam att han hade sovit färdigt. Då klev M upp med honom och jag försökte sova ett tag till.
Jag har så svårt för att sova när barnen är vaken, jag måste ha knäpptyst runt omkring mig när jag ska sova. Tillslut lyckades jag iaf sova en stund. Nu är det dags för frukost.




Jag tycker dessa gamla krokar är så fina, har två stycken. Men kan inte hitta nånstans i lägenheten där dom passar in. Nån som har något tips??



Hoppas ni alla får en trevlig dag!

kram// Pillan


1 kommentar: