tisdag 3 november 2009

Smultronställe!

God kväll!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, JAG VILL HA ETT EGET SMULTRONSTÄLLE! Tänk att ha en mysig stuga vid en sjö att åka till för att samla kraft, energi och bara mysa. Ett ställe där man kan pyssla i lugn och ro utan att känna någon större press på att bli KLAR någon gång. En stor dröm är att ha ett sådant ställe i Småland att åka till. Kommer nog dock bara kunna uppfylla halva drömmen genom att köpa något här i närheten vid en sjö. Jag vill nämligen kunna åka dit OFTA och utan att det blir ett allt för stort projekt varje gång man ska åka dit.

Har lånat lite bilder från Hemnet, en söt liten stuga vid en sjö i Småland. Visst ser det underbart ut?!













Nej nu ska jag hoppa i säng. Tidig morgon imorrn då jag ska på kurs med jobbet. Typiskt, på min lediga dag och allt... Men men lära sig saker är alltid roligt.

Trevlig kväll och Sov gott!

Kram// Pillan


1 kommentar:

  1. Hade också velat ha ett sånt ställe. Min mamma och hennes Man har en sommarstuga vid sjön så himla mysigt att vara där, lugnt och skönt. Verkligen ställe att samla energi på. :-)

    SvaraRadera