tisdag 10 november 2009

Jul 2009!

Jag har tagit ett beslut, ett bra beslut! Julen 2009 ska bli en lugn och stressfri jul. Så ska även all planering och allt pyssel inför julen bli. För att detta lättare skall genomföras så har jag tagit två saker till hjälp.

1 BÖRJA I TID! Jag ska börja med allt bak, pyssel och julklappshandling i tid så att jag slipper vara ute i sista stund med detta och slipper stressa.

2 En skrivbok. Jag har tänkt skriva ner alla recept jag hittar, pysseltips, inhandlingslistor mm.







Ett litet tips, senaste numret av Lantliv är full av underbar inspiration inför julen, recept och pyssel mm.

Kram// Pillan


2 kommentarer:

  1. Svar från min blogg: Mmm de var trist faktiskt. Men man kan ju inte ha tur jämt.

    Smart med sån där bok :-D . Jag brukar sällan stress julhandla själv. Gillar när det är klart. hehe.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack vad gullig du är som röstade på mig! :)

    SvaraRadera