onsdag 11 november 2009

Småland!

God kväll!

Med viss risk för att låta tjatig, men JAG ÄLSKAR SMÅLAND!
Har suttit idag och planerat den kommande sommarens semester, tidigt jag vet men det hjälper mig att glömma bort mörkret och överleva vintern :) Vi kommer att åka till Småland igen, helt
klart, kommer även att stanna där längre i år än förra året. Sen blir det självklart att hälsa på Storasyster i Göteborg och även J & S i Eskilstuna. Sen funderar jag även på Stockholm i år. Någon som har några bra restips här i Sverige??

Har även idag hunnit med att titta på hus i Småland och drömma mig bort. Men vem vet, kanske min dröm slår in en dag :)



Jag skulle inte tacka nej till att bo i detta hus, det ligger i Södra Vi i Vimmerby kommun, JA TACK!!

Bild lånad från hemnet

Nu ska jag krypa ner med prinsen i sängen. Huvudvärken har kom
mit tillbaka.

Sov gott!! Kram// Pillan



1 kommentar:

  1. Ja brukar alltid läsa din blogg och blev lite förvånad när ja såg detta hus, för på gatan rakt över bor min mormor och på gatan nedanför bor min farmor och farfar ;) Mina föräldrar är uppväxta grannar i lilla Södra Vi ;) Kramkram

    SvaraRadera