onsdag 4 november 2009

Jag har lyckats!!

God dagens!

Dagen började med utbildning mellan åtta och tolv. Sen åkte jag hem och snabbstädade lägenheten innan det var dags att hämta barnen. Nu har Liam en kompis här så dom sitter inne i hans rum och leker med bilar och Liv springer omkring och är söt och glad :)

Jag har så "ogröna" fingrar som en människa kan ha, jag får alltid "skäll" av mamma när hon kommer för att alla min blommor är döda.
Nu har jag däremot chockat både alla som känner mig och mig själv. Jag fick en jättefin orkidée (stavas det så??) av Carro när jag fyllde år. När blommorna ramlade av den så tänkte jag "jaha nu kommer den här aldrig mer blomma precis som vanligt"! Men tji fick jag! För nu blommar den igen!

Lägger in en bild så ni får se att jag faktiskt talar sanning, jag har lyckats!! :)




Nu ska jag börja med middagen, hungriga små barn här.

Trevlig kväll!

Kram// Pillan



1 kommentar:

  1. Knepet med dem är väl att vattna väldigt sällan? Det är ju lättare att klara av för oss som gärna glömmer att vattna. :)

    SvaraRadera