måndag 16 november 2009

Lugnet har infunnit sig!


God kväll!
Nu är det så där tråkigt tyst här igen, alla sover som stockar och jag ska snart göra desamma.

Idag åkte jag och Liam in till stan. Åt en supergod lunch hos Carro och Liam lekte en stund med Max. Sen åkte vi upp till mina föräldrar för att hämta lite grejor som vi glömt där igår och för att skjutsa mamma på på jobbet. När vi skjutsat mamma så tog vi oss en promenad på stan och spanade runt lite på julklappar bland annat.
Efter en glass så åkte vi hem till Magnus och Liv som var hemma och myste. Kom hem precis när mellis var framdukat. Perfekt.

Trollen har busat runt medan jag har städat och röjt. Är så sugen på att börja julpynta så det kliar i fingrarna på mig. Får se hur länge jag kan hålla mig :)

Ikväll när trollen satt i badet så tänkte jag på hur olika två barn kan vara fast dom är syskon, Liam och Liv är superlika varandra i utseendet men till sättet är dom helt olika. Rätt intressant det där.

Nej nu är det dags att hoppa i säng.
Imorgon står storstädning på schemat plus fortsatt rensning av förrådet. Varför drar man på sig så mycket skit som bara ligger och dammar i förrådet?

Sov gott!

Kram// Pillan


1 kommentar: