fredag 13 november 2009

Fredagen den 13e!


God kväll!
Alla mina älsklingar sover och jag borde nog göra samma sak. :)

Har ni haft någon otur idag? Jag har klarat mig skapligt men så är jag också lite skrockfull så jag har varit extra försiktig idag.

Pyret och Leif har varit här ikväll. Mycket trevligt, ätit middag, sett på idol, spelat Yatzy och tryckt i oss en massa onyttiga saker! Precis som det ska vara på en fredag kväll med andra ord.

Jag har bara jobbat en dag den här veckan och det var idag. Måndag och tisdag var jag ledig och onsdag och torsdag var jag hemma med sjuka barn. Trots denna korta arbetsvecka så känns det underbart skönt med helg.

Idag fick vi hem tapeterna, det kommer bli sååååå fint :) Längtar tills det är klart i alla rum, ska jaga på min kära man lite grann så kanske det påbörjas under helgen :)

Nej nu tror jag att jag ska ta och sova ett par timmar. Snart dags att kliva upp igen.

Sov gott! Kram// Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar