lördag 28 november 2009

Sköna lördag!

God morgon!

Kan nån berätta för mig varför barnen sover som stockar då man ska iväg på jobb och dagis men när lördagen kommer så är dom uppe sex och har hur mycket energi som helst! :)



Varje morgon när jag dricker mitt morgonkaffe så tänder jag alla ljus på min favorit ljusbricka. Nu har jag julpiffat den lite också för att få ännu mer stämning. :)

Sovrummet är nu färdigtapetserat och det blev så ljust och fint. Nu ska det piffas och fixas sen så ska jag visa er bilder.

Idag är det minusgrader ute, det går åt rätt håll. Snön lyser ock med sin frånvaro tyvärr, lite vitt av frost är det iaf, alltid något!

Idag tror jag vi ska ta oss en promenad till lekparken och sen baka pepparkakor.
Vad har ni för er i helgen??

kram// Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar