tisdag 24 november 2009

Makeover och glögg!

God kväll!

Regnet fortsätter att ösa ner utanför fönstret. Jag längtar efter ljus och snö så en fjällresa skulle inte sitta fel just nu.

Idag har både jag och hallen fått oss varsin makeover. M förvandlade hallens väggar från gröna. mörka och tråkiga till vita, ljusa och fina. Jag satt i soffan och beundrade :)

Även mitt hår har fått sig en uppljusning idag. Färgade
för ett tag sen mitt hår mörkt, blev dock inte helt nöjd då den mörka färgen mest gjorde mig blek och grå kändes det som. Efter lite ljusa slingor så känns allt mycket bättre. Skönt.






Dagen avslutades med lite glögg och nötter. Nu är det dags att hoppa i säng för imorgon står storstädning på schemat.

Trevlig kväll// Pillan


1 kommentar:

  1. Visst är det så underbart med regn? känns verkligen då att julen ät på G ;)

    SvaraRadera