torsdag 26 november 2009

Hallmakeover!

God morgon!

Har just kommit hem, har varit och lämnat barnen på dagis. Sitter och dricker en kopp kaffe och målar naglarna. Måste passa på medan
man kan :)

Idag ska klädkammaren få sig en genomgång innan det är dags för att bege sig till jobbet.

Hallen är nu färdigtapetserad och jag missade såklart att
ta förebilder så just innan M gjorde klart det sista så tog jag en bild.



Det är lite skillnad eller vad säger ni? :)



Nya hatthyllan är på plats, innan satt där en ful gammal sak som tog upp halva hallen :)



Min favorittavla har också fått en egen plats i hallen :)

Jag är riktigt nöjd med hallen så nu ska det bara inhandlas lite mer möbler och piff dit. Tyvärr är hallen svårmöblerad med många dörrar och öppningar överallt men det löser sig nog.


Nu ser jag framemot att sovrummet blir kl
art som är nästa projekt.



Mina små troll myser i soffan innan det är dags för dagis.

Önskar er alla en riktigt trevlig dag och hoppas att ni har mer snö än oss för här regnar det bara.

Kram// Pillan


3 kommentarer:

  1. Ja, du ska göra samma sak o skicka vidare. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma.=) Vad fin hall ni har, tyvärr är ju många hallar svårmöblerade.

    SvaraRadera
  3. Oj förlåt, råkade svara på samma kommentar igen..=/ lite trött här.

    Sv. Då är de rätt jämngamla då.=)

    SvaraRadera