tisdag 1 september 2009

Välkommen september!








Jaha så var det nu redan september. Hösten är här, det känns i luften, även fast solen är varm så är det lite kyligt. Löven på träden är gula och mörkret kommer snabbt om kvällen.
Jag trivs rätt bra med att det är höst, fram med myströjor och tjocka strumpor. Tända en massa ljus och bara njuta!

Idag har varit en riktigt bra dag, lugnt och skönt men ändå fått en massa saker gjorda. Fick även besök av Pyret idag så vi gick en promenad, kollade in höstnyheterna på HH, hälsade på fåren med barnen mm.

Efter middagen idag så gick vi ut för att kolla in lite lekparker, Liam cyklade och var så lycklig, hans cykel är nog hans favorit tror jag :) Liv satt i vagnen och klappade händerna och sjöng. Mina älskade små troll, vad vore livet utan dom?

Sen gick vi hem, hämtade vovven och stoppade ner Liam i sin vagn. Gick en prommis ner till vattnet.

Nu sover två små nybadade troll i sina sängar och jag ska kolla lite tv innan det är sängdags även för mig. Tidig morgon imorrn då jag börjar jobba sju. Jag har blivit bortskämd nu när jag varit ledig fyra dagar och har kunnat strosa omkring i morgonrock halva dagen :)

Trevlig kväll!

Kram//Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar