måndag 14 september 2009

Nu börjar helgen!

God morgon!
Efter att ha jobbat hela helgen så har nu min "helg börjat. Tre dagar ledigt. Underbart! Eller ja två dagar ledigt iaf, på onsdag ska jag juh på skolan.

Prinsessan är sjuk vilket har inneburit väldigt lite sömn för mig inatt. Somnade vid tolv, då hade prinsessan äntligen somnat i sin säng och prinsen i våran säng. Fick sova till fyra, sen var det bara att kliva upp, byta blöja, vagga, gå, alvedon,. Provade med allt, men nej hon vägrade somna om och bara skrek så vi är fortfarande vakna och mina ögon står i kors.

Idag blir det mys inomhus och försöka göra lite nytta.

Nej nu ska jag fixa frukost.

Trevlig dag!


1 kommentar:

  1. Stackars prinsessa..å mamman!!
    Det är inte kul när dom små är dåliga och mna måste vara vaken...det är rena tortyren tycker jag! Sen ska man juh orka med den andra också som kanske inte är sjuk och är full av energi ;-)
    Hoppas dagen blir bra trots allt!!
    Kramar

    SvaraRadera