måndag 28 september 2009

Mama I´m coming home!

Sådär ja då var idol avslutat för min del för denna kväll. Orkar inte hålla mig vaken för att se vilka som åker ut, det blir ändå dom man vill ska stanna som vanligt.

Låten som Jon sjöng fick mig att tänka tillbaka på hur det var när man bodde hemma, hur bra man eg hade det. Inga utgifter, fri skjuts :) Frukosten serverad när man klev upp och alltid sällskap :) Jag hade det på tok för bra :) Synd att man inte var vuxen nog att uppskatta såna saker på den tiden.

Imorgon skulle jag gärna svansa runt i mjukisbyxor hela dagen och bara mysa med barnen men icke de icke. Liam ska till frissan, sen ska barnen på dagis och jag ska fixa skolan mm. Onsdag däremot är barnen lediga från dagis och jag från skola och arbete. Då funderar jag och Carro på att ta de tre vackraste trollen i världen med oss på Leos.

Nej hörreni nu ska jag spana vidare.


1 kommentar:

  1. Visst hade mna det bra när man bodde hemma!!Å som du sa, man uppskattade det inte så mycket som man borde ha gjort;-)
    Hoppas du får en bra dag och att ni får riktigt kul på Leos imorgon=)
    Kram på dig

    SvaraRadera