fredag 11 september 2009

Helgen är här!

God morgon!

Nu är helgen här, denna helg kommer jag dock spendera det mesta av tiden på jobbet. Känns drygt men kommer kännas toppen när det är över och jag är ledig i tre dagar och får vara hemma och mysa med barnen.

Blev en tidig morgon i morse, har haft tur i några dagar då barnen inte har vaknat förrän sju men imorse blev det klockan fem igen. Tunga ögon på en trött mamma men nu börjar jag vakna till liv.

Ska snart börja med frukosten, göra i ordning trollen för dagis och sen traska iväg. Sen ska jag cykla iväg till gymmet, dags att bli av med den extra magen som man lagt på sig i sommar. Minns inte när jag var och tränade sist och det säger juh allt :)

Sen hem och duscha för att sen åka på jobbet och spendera eftermiddagen och kvällen där.

Trevlig helg!!


1 kommentar:

  1. Jag jobbar på lasarett och jobbar också helger...men jga vill verkkligen inte gå tillbaka till det när jag varit mamma ledig...tycker att man har nog lite tid tillsammans hela familjen som det är, så därför är jag inte sugen på att jobba på helgen då alla andra är lediga! Måste bara komma på vad jga ska göra med mitt liv...vad vill jga bli nr jag blir stor?!
    Hoppas du får en bra helg trrots jobb!!
    Massor med kramar=)

    SvaraRadera