fredag 18 september 2009

Fredagsmys!





Hejsan svejsan!
Nu är den underbara helgen är, känns så skönt.

Det regnar ute och känns riktigt kallt. Vart tog det fina höstvädret vägen? Fredagkvällen kommer spenderas framför tv:n med en massa mys och tända ljus.

Middagen är redan avklarad då det var två små hungriga troll som kom hem från dagis. Idag fick det bli lax och pasta, mumma.

Nej nu ska jag gå och se hur det går för mannen min att lägga golvet i lilla hallen uppe. Vi hade sån tur att vi hade köpt på oss lite för mycket golv när vi lade in nytt i sovrummet så då kom jag på iden att lägga samma golv i lillhallen. Tror det kommer bli toppenfint. Dom röda tapeterna som satt där innan är även borta och nu finns där bara fina vita väggar :)

Nej nu blir det fredagsmys för fulla muggar!

Trevlig helg!


1 kommentar:

  1. Härligt med fradsmys=) DAnne är uppe och lägger barnen nu å jag har bänkat mig framför Idol=)
    Hoppas din helg blir super bra!!
    Kram Maria

    SvaraRadera