torsdag 17 september 2009

Helgen är nära!

God kväll!
Vilken lugn arbetsvecka detta har varit, ledig måndag, tisdag och onsdag. Jobbat kväll idag och imorgon jobbar jag sju till tolv. Sen ledig tre dagar igen, SKÖNT! Lite lyxigt är det men har man föräldrardagar att ta ut så har man :)

Har just varit in till mina små troll och pussat dom godnatt, dom sov om stockar men jag kunde inte hålla mig från att gå in och pussa på dom ändå.

Tänk att man innan man fick barn inte kunde förstå vilken otrolig kärlek man kan känna till en annan människa, till sina barn. Det är UNDERBART!

Nu är helgen nära. På lördag kommer min mamma och ska vara med barnen så att jag och M kan åka till gamla huset och göra klart det så vi slipper tänka på mer. Det kommer kännas i hjärtat det vet jag! Men det kommer även kännas skönt när det är gjort.

Söndag ska ägnas åt familjemys och förhoppningsvis blir det fint väder så vi kan vara ute en massa med trollen.

Och sen ang besöket på vårdcentralen idag, läkaren misstänker att det antingen är något med köldkörteln eller att det är någon reumatisk sjukdom, jag hoppas på att det är inget av det. Håller tummar och tår! Togs en massa prover idag och jag väntar nervöst på provsvaren.

Nej nu ska jag försöka hitta John Blund. Tidig morgon imorgon.

God natt!!


Kram//Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar