tisdag 8 september 2009

Skön morgon!

God förmiddag, eller vad man säger :)

Imorse kom Liam som vanligt till våran säng vid halv fem, tänkte att jaha nu är det bara att kliva upp, men tji fick jag. Han somnade om och vi sov till kvart i sju. UNDERBART! Prinsessan som sover som bäst på morgonen vaknade vid sju hon också. Jag älskar att vakna och känna mig pigg, det händer juh inte allt för ofta nu för tiden. Sen blev det en lugn skön morgon, precis i min smak, barnen lekte, jag pulade på med lite allt möjligt innan det var dags för en promenad till dagis. Sen gick jag hem och tog ut vovven för en promenad vid havet.

Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe i lugn och ro. Ska röja undan lite här, sen hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Har möte på jobbet och ska sen jobba kväll. Jobba kväll är inte min favorit då jag av nån anledning är så trött nu för tiden och värst är det på kvällarna. Men det kommer nog gå bra.

Nej nu ska jag sätta fart.

Trevlig dag!


2 kommentarer:

  1. Vad skönt med en lugn morgon...men jobba kväll är inte nån "hit" tycker jag ;-(
    Hoppas du får en bra kväll iaf!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Halloj=)

    Tackar tackar!! Jo vi köpte brädor som var ohyvlade på en sidan och hyvlade på den andra. Jag vill ha olika storlekar, annars kan man ju köra på samma storlek. Sen lät vi brädorna ligga inne i vardagsrummet i ca4 vckor för att dom skulle torka och få samma fuktighet som rummet typ. Sen tog Danne ut dom och grundmålade dom i garaget innan dom sattes upp på väggen. Vi skruvade upp våra så det ska vara lättare att ta ner dom om vi vill. Vi valde även att inte ha nåågra skarvar på väggen så vi köpte långa brädor.
    Sen målade vi dom i samma kulör som dom andra väggarna=)

    Jag är verkligen jätte nöjd med resultatet;-)
    Kram på dig ha en bra kväll!!

    SvaraRadera