måndag 28 september 2009

Gräsänka!

God kväll!

Imorse åkte M iväg söderut för att jobba. Så nu är jag och barnen själva i veckan.

Jag har hunnit göra riktigt mycket idag, tror det kan bero på att när jag vet att jag är själv om alla sysslor så lägger jag in sjätte växeln :)

Har hunnit jobba, varit hos läkaren och lämnat prover, handlat, hämtat barnen på dagis, städat, tvättat, lagat mat, myst i soffan, duschat båda trollen plus en massa andra vardagsbestyr. Nu sover lilla trollet och stora trollet ligger i soffan och John Blund är nog inte långt borta för honom heller. Själv så ska jag se idol innan John får komma och hämta mig :)

Promenaden hem från dagis idag som brukar ta en kvart tog nästan en timme. Liam skulle studera varenda buske, kotte, bil, cykel, ja allt som går att titta på, han är så söt min lilla filosof. Liv njöt av den långsamma promenaden och passade på att sussa lite grann medan storebror utforskade världen.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt dusch och röja undan lite leksaker, sen blir det som sagt idol.

Trevlig kväll.

Kram//Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar