onsdag 16 september 2009

Hemma med sjuka troll!

God morgon!

Är hemma med sjuka troll idag, eller iaf ett av trollen är sjuka, Liam. Liv är därför också hemma. Det är grått och trist ute idag så en mysdag inomhus passar utmärkt. Barnen i bullerbyn på tv:n och trollen slåss om duplobitarna trots att det finns så det räcker till ett gäng barn till. Liver är juh underbart :)

Idag skulle jag eg ha åkt på skolan, har kollat mitt schema dom kommande veckorna och det verkar se ut som det kommer dröja innan jag kan åka dit, typsikt. Då blir det med andra ord så att jag inte hinner få uppgifterna i tid så jag hinner plugga till tentan, med andra ord blir det inget plugg denna termin. TYPISKT!!

Känner att jag var tvungen att gnälla av mig lite....


Nu ska jag fixa lunch till trollen.

Trevlig dag!//Pillan


1 kommentar:

  1. Det är klart att man måste få gnälla av sig ibland...tänk vilka vändningar livet tar ibland...man har en plan men det går inte alltid att genomföra den. Allra helst sen man fick barn så tycker jag att det kan vara svårt att få saker gjorda som mna tänkt sig..för mittt i allthop blir dom sjuka eller så har dagis stängt eller ska dom till bvc eller ngt annat.Alltid är det ngt!
    Hoppas din dag blir bra iaf=)
    Massor med kramar/Maria

    SvaraRadera