tisdag 29 september 2009

Brudar kan!

God kväll!
Dagen började med en underbar sovmorgon til
l åtta och det blev riktigt stressigt för att hinna till frissan i tid.



Väl framme så skötte sig prinsen hyfsat.




Liv satt snällt i vagnen och tittade på storebror som blev klippt :)


Efteråt var han dock sur och ville inte vara med på kort :)




Resultatet blev toppen och han blev så fin våran prins.




Sen blev det en promenad till dagis och sen så gick jag hem. Gjorde bort en massa tråkiga måsten med skolan och satte sen igång och städade för fullt. Jag har ju jobbat hela helgen och huset förvandlas då ofta snabbt till ett bombnedslag. När städningen och tvätten var klar så tog jag tag i lite bakning, det blev två smulpajer och en massa goda tekakor.




Imorgon blir det kanelbullar om jag hinner för imorgon blir det Leos med Carro och barnen och efter det brukar även mamma vara ganska trött :)

Efter att jag hämtat barnen så kom lillasyster Carro och vi åt middag. Sen kom "Stora Carro" och vi åkte iväg för att städa vårat gamla hus
, snabbt gick det, vi är så duktiga.

Nu har jag just färgat lillasysters hår och ska ta mig en dusch. Sen ska jag se vilka som går vidare i idol och sen blir det sängen.


Våran vackra prinsessa!







Kram// Pillan





1 kommentar:

  1. Vilken härlig dag i verkar ha haft!! Fullt upp;-)
    Vad fin han blev din lille prins;-)

    Vad gott det sååg ut med thekakor...måste nog ta fram några recept och baka lite dag...hoppas orken räcker till bara;.)
    Ha en bra Onsdag!!
    Kram

    SvaraRadera