onsdag 10 juni 2009

Studentfirande!


En nyvaken prins myser med "momme"




Min snygga broder


Far och son



Jag och prinsen


Prinsessan


Jag och broder


Idag har vi firat att min lillebror tar studenten, är en mycket stolt syster just nu :) Efter mycket god mat och på tok för mycket tårta så kan jag knappt röra mig ur soffan, åt på tok för mycket :) Får lägga mig i hårdträning nu :)

Minns det som om det var igår när jag och brudarna tog studenten, vad lyckliga vi var och vad lite vi visste om livet efter skolan, om hur det skulle bli när allvaret började och vad vuxenlivet innebar.


Ett stort grattis till lillebror iaf!

Nu ska jag hänga tvätten och sen blir det Greys.

Trevlig kväll!

Kram//Pillan

2 kommentarer:

  1. Åh, va kul att utbilda dig til lde. Vi var på studiebesök på silvia hememt i Stockholm för ungefär två veckor sen me skolan. De va jätte intressant och ja skulle gärna jobba där. Finns de något Silvia hem där du bor? ;) Kram

    SvaraRadera
  2. ja det var tider det!=) nu började man ju drömma sig bort till studenten hihi
    /T

    SvaraRadera