lördag 20 juni 2009

Ommöblering och detaljer jag gillar!


Min favoritblomma och favoritljuslykta :)


Perfekt förvaring för gryner mm.



Solrosen som Liam planerat i en kruka han målat är självklart den största favoriten!




Denna ljuskrona som hänger i ett fönster i föredetta varddagsrummet som nu är matrum, den är en stor favvo hos mig :)







God kväll!
Idag har vi haft en riktigt härlig midsommardag, dagen började med en supergod frukost. Sen hoppade jag in i duschen och fick en av mina galna tankar, funderade i duschen på hur jag ville ha det och lade sen fram förslaget till min man som inte direkt drog på smilebanden :D
Hela huset ville jag möblera om nästan och nu är det gjort så imorrn blir det att åka iväg till mormor och morfars vind och leta lite för att fylla ut tomrummen som uppstått, deras vind är nog det bästa stället för fina fynd :)

Sen så har vi haft middagsgäster, ätit god mat, spelat spel som jag NÄSTAN vann :D Andreas vann, jag kom två och sen Carro och sist Magnus :)

Trollen sover som stockar på sina nya sovplatser :)



Nu ska jag hoppa i säng så jag är pigg och glad imorrn!


Natti//Pillan





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar