lördag 27 juni 2009

Ljuva morgonstund!










God morgon!
Det sista jag tänkte igår innan jag somnade var " Snälla barn låt mamma få sova till klockan sju iaf"!!
Det gick inte som jag hade tänkt det om man säger så, klockan fem slog prinsen upp ögonen. Jag är så trött så jag tror jag ska avlida men peppar peppar bara jag vaknar till så kommer allt kännas bättre.

Tror jag ska ta med mig barnen och fara och bada idag. Det är juh så varmt redan nu så jag vill inte ens tänka hur varmt det kommer bli idag... Det är redan 17 grader ute, men man ska inte klaga för underbara sommaren är juh här :)


Trevlig dag!!

Kram//PILLAN






2 kommentarer:

  1. åååå, våken kl fem.. slitsomt.. Håper du får sove lengre i morgen! :)

    kos dere masse i solen i dag!! I Trondheim har vi veldig fint vær :) herlig!!!

    ha en super helg videre!!

    klem

    SvaraRadera