måndag 8 juni 2009

Hem LJUVA Hem!

God kväll!
Det är verkligen som man säger "Borta bra men hemma bäst".
Vi har haft en bra semester och det var supermysigt. Superkoj att vara hos syrran och få umgås med henne också, händer juh inte så ofta då hon bor ända nere i Götet. Men trots att man har det så bra så är det underbart skönt att komma hem. Sova i sin egen säng, strosa runt i mjukisbyxor och bara vara.
Imorse när Liam vaknade och väckte mig så protesterade jag inte ens, jag var sugen på att kliva upp och sätta igång och städa! Kan ni tänka er att ja var sugen på att STÄDA, det kunde jag aldrig tro om mig själv. Har iaf påtat på här hemma hela dagen
och myst med barnen och mannen. Carro och Max kom hit och var med oss också. Vi klarar inte riktigt av att vara ifrån varandra så här länge :) Så det var ett kärt återseende :)

Sen när barnen lagt sig så åkte jag in till stan och mötte upp Carro på maxi för lite handling och för att besöka solariet, solen visar sig inte allt för ofta för t
illfället vilket jag tycker är grymt tråkigt :(

Nu ska jag hoppa i säng för imorrn ska jag jobba, var ett bra tag sen nu, minns jag hur man gör? :)




Liam älskar sin Pippitröja och den passar perfekt för kyliga sommardagar som dessa.




Natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar