fredag 26 juni 2009

Lagom till semestern!



God kväll kära läsare!
Trollen sover, M jobbar och här sitter jag och tröstshoppar lite på internet. Skulle eg bara hitta en bikini men när jag gick in på HMs sida så hade dom STOR REA, vilket innebär att det så klart slank ner lite till :) En tröja till mig, Ett par byxor till Liam, Ett par byxor till Liv och så en sjal till mig. Här ovan ser ni bikinin på bilderna, precis i dom färgerna jag var ute efter. Har en rosa/brun bikini sen innan som jag ÄLSKAR men nu när jag gått ner så i vikt sen Liv föddes så sitter den allt annat än snyggt så det var på tiden att en ny inhandlades. Paketet kommer lagomt till semestern, perfekt, då får jag och barnen en liten semesterpresent av mig :)
Måste säga att jag tackar gud för alla webbutiker just nu, jag har absolut ingen lust att springa på stan i denna underbara sommarvärme, så vad passar inte bättre då än att internetshoppa lite när lugnet har infunnit sig! :)
Nu ska jag äta lite gotta, spela betapet, surfa runt och bara njuta av lugnet.


Trevlig kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar