tisdag 16 juni 2009

Jag behöver solen!

God dagens på er!
Ännu en dag utan sol, jag blir så trött och slö, är verkligen en människa som behöver sol! Imorgon skall det bli sol enligt dom som kan de där vilket innebär att hela dagen imorgon kommer att spenderas utomhus för att försöka fånga all sol som bara går medan man har chansen!

Håller på planera inför midsommar då vi ska ha middag här. Blir trevligt och har nyss kollat vad jag ska göra för efterrätt.

Idag fick jag lunchfrämmande och eftermiddagen har spenderats på knä i rabatterna och tyvärr verkar det mest vara ogräs som växer i år, blommorna vill inte riktigt min väg, dock inte konsigt med tanke på att solen varit frånvarande på tok för länge.

Nu ska jag mysa i soffan med kidsen!

Trevlig kväll!//Pillan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar