söndag 14 juni 2009

Regnet öser ner!

God dag!
Urs vilket tråkigt väder det är och det ser inte ut att bli bättre till veckan heller, håller tummar och tår för att det blir bättre väder till midsommar iaf så att den kan firas utomhus då vi får en massa främmande då.
Idag måste jag trots det tråkiga vädret ta tag i jordgubbslandet och rensa. Kunde för min del gärna fått vara bättre väder men nu kan jag inte vänta på vädret längre, nu måste det göras. Sen blir det nog att krypa ner i soffan med en bra tidning och vänta på att klockan ska ticka så jag får åka på jobbet och göra bort min kväll. Sen jobbar jag bara till tolv imorgon och sen är jag ledig i två dagar. Skönt!
Trevlig dag!
Kram//Pillan

1 kommentar:

  1. Trist å rensa, men det är ju värt det när jordgubbarna kommer sen! Hoppas du får en fin dag!

    SvaraRadera