torsdag 19 mars 2009

Vad vore livet utan musik??

Idag när jag skulle åka iväg och träna så kände jag att jag är kräkless på rockkanalen som ständigt går på gymmet! Letade reda på mp3n och laddade den med nya och gammla godingar, underbart!
Att jag sen glömde ta jackan ur bilen när M lämnade av mig på gymmet så att jag fick gå från gymmet till jobbet i blåsten å frysa det beror nog bara på demensen, att detta gav mig en anledning att stanna till på HH ser jag dock bara som en positiv sak :-)

Kollade in vårnyheterna på HH och begav mig sen vidare mot jobbet för personalmöte, BORING!! Men men nu är det gjort så nu är det fem veckor kvar till nästa möte, SKÖNT!!

Sen när jag kom hem så åkte M in på gargaget och Antonia kom och höll mig och barnen sällskap och åt middag med oss. Carro kom förbi och fick sig middag hon också å Antonia åkte vidare mot Gräsmyr. När jag lagt barnen så kröp jag å Carro upp i soffan för en massa kaffe och mys och tjejsnack :) Det är vi bra på vi, dricka kaffe å prata dynga :)

Nu har Carro åkt hem och M har kommit från garaget.

Och för att inte glömma nånting viktigt så hade jag fått senaste nummret av Lantliv i brevlådan idag så nu ska jag krypa ner i sängen här brevid Liam, som redan kommit till våran säng, lite tidigt om jag får säga min mening men :-)

Nä nu njuta av Lantliv och sen sova!

Natti

1 kommentar:

  1. hej hej fin blogg jag följer gärna dig , följ mig om du vill :)

    SvaraRadera