onsdag 11 mars 2009

7 månader idag!


Grattis våran lilla prinsessa på sju månaders dagen! Här ovan på bilden ligger hon och myser i soffan med sin favoritdocka :)

Idag har jag hunnit mycket. Började jobba klockan sju imorse och jobbade till tolv. Sen iväg på gymmet, beach 2009 här kommer vi :D

Sen hem, in i duschen och sen medan barnen lekte så hann jag hänga tvätten jag satte igång imorse innan jag for på jobbet, sätta igång en ny tvätt, dammsuga hela huset.

Tog mig lite fika och la sen Liv som var trött, så nu ligger Liv uppe i sin säng och sover och Liam ligger här brevid mig i soffan och sover. Det verkar vara trötta barn jag har idag... Om dom slutar hålla mamma vaken om nätterna kanske dom är lite piggare på dagarna, bara en liten tanke hehe

Nä nu ska jag börja med middagen medan barnen sover.

Trevlig kväll//Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar