fredag 27 mars 2009

Äntligen helg!



Åh jag måste juh bara börja med att säga att mina troll måste juh vara dom finaste i världen :) Men det tycker nog alla föräldrar om sina barn :)

Nu är det äntligen fredag och kyl och frys är uppfyllda, underbart! Det ska finnas mycket att välja på när man ska laga mat och när man är sugen på något gott. Det gillar jag :) Idag blev det fylld lövbiff och potatisgratäng till middag, MUMMA!

Liv sover och Magnus håller på lägga Liam så jag sitter här och slappar en stund innan jag ska hänga tvätten och duscha, sen är det juh let´s dance final. Det får man inte missa! Då blir det mys i soffan med en massa gotta!

Det bara sprutar ut nya ord ut Liams mun varje dag, det är så roligt! :) Livs två tänder är nästan helt uppe nu och hon far fram som en virvelvind på golvet lilla skruttan!

Nu ska jag ta och göra nån nytta och sen slappa :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar