tisdag 24 mars 2009

Dancing in the dark!


Leif fick sig en puss av Pyret kvällen till ära då jag var på besök :)




Verkar vara något väldigt intressant på tv:n :)





Det är inte lätt när man är liten och trött :)





Oj oj vilken dag!! Började med att jag hade lust att ge karln min en nära döden upplevelse klockan åtta imorse när han väckte mig, han lockade dock med frukost så jag kravlade mig upp med ett dunkande huvud. Kommer ner och inser att kaffet är slut, inte en bra början på en dag!! Äter frukost och gör oss i ordning för att åka och handla. Jag attackerar första bäst mack när vi kommer till stan och köper en stor kopp kaffe!!

Mitt humör är inte på topp och Magnus ringer Carro och ber om hjälp för att få mig på bättre humör igen haha Hon säger åt han att hon ska komma och fixa det så fort vi kommer hem igen. Vi åker och handlar och jag hämtar ut två paket jag beställt, jag älskar att hämta paket på posten, är som julafton :) Åker hem igen och jag blir toksugen på våfflor, inser dock att vi inte har något margarin, skickar in karln till stan igen. När han kommer hem så kommer Carro och vi mumsar våfflor och dricker kaffe tills vi är kräkfärdiga.

Hade bestämt träff med Pyret ikväll och när jag ska åka kommer Magnus på att han glömt att lämna nyckeln till en kompis åt honom som ska låna garaget så stackars Edit (min älskade bil) får åka in till stan igen och sen bär det av till Överboda för att dejta med Pyret, missade dock typ tre avfarter då jag satt i min egen värld och spelade på tok fär hög musik och sjöng för fulla muggar så när jag väl svängde av mot överboda så var jag nästan hemma haha!
Där blev det iaf ännu mera kaffe så nu sitter jag här med en hjärna som går på högvarv och inte lär kunna somna i första taget!!

Imorrn ska jag å Carro ta dom små på en prommis ner på stan, hoppas på fint väder!

1 kommentar:

  1. Leif ser ut som han blir överfallen haha
    tack för igår!

    SvaraRadera