tisdag 10 mars 2009

God kväll!







Ojoj vad jag har hunnit mycket idag, jag är sååå duktig :)
Klev upp imorse och fixade frukost åt Liam, medan han åt så hängde jag tvätt och satte igång en ny maskin. Sen dammsög jag hela huset och skurade golven, två långhåriga hundar släpper en hel del hår kan jag lova.
Sen så vi klädde på oss och gick ut med hundarna på en prommis, borstade båda hundarna, lekte i snön och myste.
Sen var det dax för att fixa lunchen. Lagade mat och precis när den var klar så anlände Carro och Max, perfekt. Åt tills jag fick paltkoma :) Läggdags för barnen... Efter en stund fick vi oss en aha upplevelse, alla tre barnen sov samtidigt. Har vi nog aldrig varit med om :) Bakade en äppelkaka så vi fick oss lite fika och kaffe, mumma! Vi satt och njöt av tystnaden och pratade en massa strunt som vanligt :)

Sen vart det en massa mys och bus med barnen när dom vaknade och sen åkte Carro och Max. Jag och Liam åt middag medan Liv sov och sen fick sig båda barnen varsitt bad. När dom sen efter många OM & MEN somnade så tog jag mig en bit kaka till med lite vaniljvisp och sen fastnade jag här. Nu väntar jag på att min man ska komma hem, sen blir det sängen, tidig morgon imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar