onsdag 9 december 2009

Kaffe vs The!

God morgon!

Ännu en natt utan allt för mycket sömn... Lillan satte igång precis när ja slog igen ögonen och skulle sova. Försökte först att få henne att somna om i sin säng. Det ville hon inte. Tog henne till våran säng vilket resulterade i att hon väckte Liam,
så det gick inte heller. Lade mig med henne i soffan. Nej det gick inte heller. Provade att bära henne inne på hennes rum. Nej hon fortsatte bara skrika. Till slut bäddade jag åt mig nedanför hennes säng i hennes rum. Detta gick hyffsat, har fått sova kanske två timmar innan hon tyckte det var dags att kliva upp klockan halv fem. För att inte väcka resten av familjen så spenderade vi morgontimmarna inne på hennes rum, läste böcker, pusslade och byggde duplo tills Liam vaknade. Då var det fritt fram för oss att komma ut :) Mina ögon är idag knallröda och uppsvullna och jag pimplar kaffe för att överleva dagen!

Har just kommit hem efter att ha lämnat barnen på dagis, ska göra ett försök att sminka till mina hemska ögon för att sen bege mig till jobbet
för ett möte.




Jag tackar gud idag för att kaffe finns!!



Jag dricker på tok för mycket kaffe om dagarna. Men på kvällen tar jag gärna en kopp the. Extra gott blir det i mina fina thekoppar :) Igår provade vi ett nytt the, glöggthe, riktigt gott var det!

Vad föredrar ni? The eller kaffe?

kram// Pillan


3 kommentarer:

  1. Te!! Köpte ett nytt på Lisebergs julmarknad förra helgen, blåbär vanilj. Sjuukt gott!!

    SvaraRadera
  2. KAFFE!!
    Känner mig också som ett vrak. Men dumt nog sov jag en stund i soffan ikväll o är just nu pigg.

    SvaraRadera