söndag 6 december 2009

2a advent!

God kväll!

Hoppas ni alla har haft en riktigt bra helg. Själv så har jag spenderat den mesta tiden av den här helgen på jobbet.
Imorgon jobbar jag sju till tolv och och sedan väntar tv
å ledig dagar. Underbart!

I fredags åkte Umeås stjärna ut ur idol, mycket tråkigt och jag vet i
nte om jag har lust att se finalen nästa fredag ens.

Ute är det mörkt och grått så inne tänder jag ljus för fullt för att få lite stämning :)





Med barnen är det som vanligt, dom växer så det knakar! Liam har fått för sig att han är en drake och Liv är i en vägra sova period, men annars är det toppen :)

Sov gott!

Kram// Pillan


1 kommentar:

  1. hej va roligt att du är med.. rösta gärna fram mig till årets barnblogg också, det skulle betyda så mycket om jag vann!
    Wiggo mår lite bättre idag, kä'nns som om han är mycket piggare, fast prickarna blivit fler hehe.. :)
    hur mår ni? kram

    SvaraRadera