tisdag 29 december 2009

Jag tror jag stannar här...

Godkväll!

Igår anlände jag till svärmor och till min älskade familj. Har saknat dom så enormt mycket! Åkte buss hit igår och det är inget jag gör om, om man säger så...

Idag har jag hunnit göra stan (viket tar två sekunder här). Fyndade två jackor här till barnen iaf. Sen gick vi upp till barnens farfar och gammelfarmor. Liam drabbades än en gång av en febertopp så han fick vi skjutsa hem. Inge skoj när febern bara slår till så där... Skjutsade hem Liam till hans farmor där han blev ompysslad medan vi åkte till goda vänner för en god middag och en supertrevlig kväll. (Fotade lite och visar er sen). M åkte hem för att lägga lillan medan jag stannade kvar. Nu är även jag hemma och sängen kallar...

Jag har funnit ett inre lugn och julstressen som fångat även mig (hade juh lovat mig själv!?) har lämnat mig för i år men kommer nog åter för att leta rätt på mig nästa år...

Jag funderar på att stanna här för alltid...

Har ni några nyårslöften för i år?

Mys & Må!

Kram// Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar