fredag 25 december 2009

Det närmar sig flytt!

God morgon!

Här sitter jag nu i min ensamhet på självaste juldagen. Men så är det när man ska jobba princip dygnet runt i tre dagar, då flyr re
sten av familjen fältet. Jag kommer att åka ner till dom så fort jobbhelgen är över.






Så nu sitter jag här i min ensamhet och dricker kaffe ur den fina muggen som jag fick av min lillebror igår.

Så till flytten... många har trott att det är vi i familjen som ska byta boende. Men så är inte fallet! På grund av många olika anledningar så kommer jag att byta blogg. Från och med 1a Januari så kommer jag att blogga på en ny adress. Jag hoppas att ni följer med mig?! Ni som vill följa med är mycket välkomna att maila mig på pernilla@erikssonenterprises.se så skickar jag den nya bloggadressen till er! Jag kommer alltså inte att skriva den nya adressen här på gamla bloggen.

Nu ska jag ta och röja undan här innan det är dags för att bege sig till jobbet.

Hoppas ni alla har en fortsatt mysig julhelg!

Mys & Må!

Kram// Pillan


3 kommentarer:

  1. Jag vill såklart följa med!

    SvaraRadera
  2. hahha, jag vet inte.. kanske.. den går i alla fall inte att rubba.. ja jag ska nog vänta på att mamma kommer hem igen innan den får sig en ny omgång.. tack för tipset iaf!

    SvaraRadera
  3. Jag vill följa dig ;) Malia mig på Julle902@hotmail.com (: Kram

    SvaraRadera