söndag 25 oktober 2009

Vintertid!

God kväll!

Trots att jag och M pratade om att ställa tillbaka klockan precis innan jag somnade så var detta som bortblåst i morse när jag vaknade. Detta innebar en konstig förmiddag med konstiga mat och sov tider innan Magnus kompis J kom hit och upplyste oss om klockan :)

Nu lider helgen mot sitt slut men jag njuter i fulla drag av att jag är mammaledig imorgon och inte ska iväg och jobba. Sen resten av veckan blir det jobb och fixa klart med flytten. I och med att man flyttar så dyker det alltid upp en massa saker, möbler mm som måste inhandlas så jag tänkte krypa ner i sängen och skriva en inköpslista innan jag slår igen dom gröna.

Hoppas ni alla haft en underbar helg och att ni får en underbar vecka.

Natti!

Kram// Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar