onsdag 7 oktober 2009

Slut på helg!

God kväll!
Har haft en lång helg, SKÖNT!
Imorse gjorde dock väckarklockan mig påmind halv sex om att helgen var över.

I fredags såg vi idol här hemma i soffan, hade hellre sett det live i Stockholm som det var tänkt men det blir inte alltid som man har tänkt det.

På lördag hade jag städdag och var bara hemma och myste med Liam medan Liv och Magnus åkte iväg till Magnus pappa.

På kvällen kom min kära vän Therese (av mig kallad Pyret) på besök och lekte med barnen och sen när dom lagt sig så bänkade vi oss i soffan framför en film. Magnus var inne i stan på ett möte och kom hem lagom till att filmen slutade.










På söndag var det Kanelbullens dag så jag och Liam bakade bullar. Sen tog vi med oss nybakta bullar och åkte till "faffa" som Liam säger och åt nybakta bullar, mumma :)




På den nedre bilden har jag zoomat in Liams bulle, den blev ungefär tre ggr så stor som de andra men han åt gladeligen upp den och var så stolt lilla prinsen :)

På måndag var både jag och Magnus lediga från jobb så vi åkte på Leos med barnen. Dom gillar det bägge två så himla mycket så det är en perfekt aktivitet när det är grått och tråkigt väder ute.












Igår så lämnade jag barnen på dagis för att åka in på skolan och reda ut ett och annat som nu är fixat så nu är det bara att plugga inför tentan, när nu den tiden ska finnas. Sen åkte jag förbi Carro för att mysa med Max och Carro och där hade jag även turen att bli bjuden på lunch, det satt perfekt i magen efter en massa strul på skolan.

Nu är det läggdags för barnen som är trötta efter en dag på dagis och vi vuxna ska ha lite vuxentid med film och onyttigt kvällsfika.





Troll nr 1 redo för sängen



Troll nr 2 redo för sängen


Jag önskar er alla en riktigt trevlig kväll!







Kram // Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar