torsdag 8 oktober 2009

Det blir inte alltid som man har tänkt sig...

God dagens!
Gårkvällens vuxentid blev inte riktigt som det var tänkt utan slutade med att jag kröp ner i våran säng med Liam då han inte riktigt kunde komma till ro och somna. Men där somnade han med mig och jag likaså.

Idag är jag hemma med sjuka troll och känner mig själv inte allt för kry heller.

Ibland så kan jag känna att livet tar för många vändningar på för kort tid. Jag hoppas allt löser sig till det bästa nu så att vi kan få lugn och ro snart... Vet inte riktigt hur mycket mer jag orkar... Stirrar blint på telefonen i väntan på ett samtal som kan avgöra det hela.

Nu ska jag städa undan och fixa tvätten medan trollen sover.

Trevlig dag önskar jag er alla!

Kram//Pillan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar