torsdag 29 oktober 2009

Svinvaccin!

God kväll!

I tisdags tog jag den omtalade vaccinsprutan. Onsdag hade jag fruktansvärt ont i armen och var allmänt slut i kroppen med en enorm huvudvärk. Idag har jag bara lite ont i armen och alla andra biverkningar är som bortblåsta. Skönt! Jag har varit lite tveksam till att ta sprutan men valde till slut att ta den med tanke på mitt yrke och på att mina troll är för små för att vaccineras så jag vill skydda dom från smittan. Hur ska ni göra?? Vaccinerar ni er??

Nu har vi börjat komma i ordning lite grann i lägenheten. Väntar på att tapeterna ska komma så ska vi tapetsera om i alla sovrum plus i hallen. *LÄNGTAR*

Annars så flyter allt på som vanligt. Mycket på jobbet då det är många som är sjuka och var och varannan dag så är vi kort om folk. Jobbigt då detta bidrar till en mycket trött mamma med sjukt mycket värk, känner mig som världens sämsta mamma då jag knappt orkar hålla upp ögonen efter att jag hämtat barnen på dagis. Men PEPPAR PEPPAR det är förhoppningsvis övergående. Höstmörkret gör nog sitt också...

Imorgon börjar jag inte förrän fyra på eftermiddagen, skönt. Ska passa på att vila upp mig riktigt och försöka förtränga alla måsten...

Hur har ni det i höstmörkret?

Kram// Pillan


3 kommentarer:

  1. Väldigt tröttsamt här med!
    vart bor ni nu då? :-)

    SvaraRadera
  2. Nej jag ska inte vaccinera mig, är ju inte i någon riskgrupp.

    SvaraRadera