torsdag 15 oktober 2009

God morgon!


God morgon!

Inte varje dag jag säger god morgon den här tiden på dygnet :) Nu brukar jag i vanliga fall ha varit uppe i flera timmar :)
Dagen började alltså med andra ord med att jag fick mig en lång sovmorgon. Vaknade av vovven som skällde och verkade tycka att jag sovit klart och det var dags för promenad. Tog mig en promenad med vovven ner till havet. UNDERBART! Efter promenaden blev det frukost i lugn och ro och morgonkaffe utan stress och måsten. Inte varje dag det händer mig :)

Idag visar jag en liten bild från arbetsplatsen som är långt ifrån klar och troligen aldrig kommer bli klar med tanke på att vi kommer flytta igen. Men visar ändå en liten bild därifrån.

Nu ska jag ta tag i tvätt och städning.

Ha en riktigt trevlig dag!

Kram// Pillan




1 kommentar:

  1. Men oj,, ska ni flytta igen?? :O Ni gjorde ju precis de! Stackare, eller är de självvalt? Kraaam

    SvaraRadera