onsdag 20 maj 2009

Lyckliga vinnare!

Sådär ja, då är det dags att utse de lyckliga vinnarna av greengrate prylarna.

Börjar med att tacka för alla fina kommentarer och tycker det var jätteroligt att så många ville vara med. 139 lotter blev det inklusive de som länkat och fått en extra lott.

Så hur har jag nu valt vinnare? Alla fick nummer, de som länkat två nummer, sen ringde jag upp Carro, min bästa kompis och bad henne säga två nummer mellan 1 och 139. Och så hade jag två lyckliga vinnare.



Vinnaren av denna superfina skål är Karro med bloggen Litentanke! Ett stort grattis till dig!




Och andra pris är denna handduk som går till Erika med bloggen Mode & Pyssel. Ett stort grattis till dig!



Maila mig era adresser på pernilla@erikssonenterprises.se så skickar jag ger vinsterna.




Nu ser jag redan fram emot nästa tävling!!



Trevlig kväll!









7 kommentarer:

  1. Grattis till de 2 vinnarna !
    Kram Nettan

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis till de lyckliga vinnarna.

    SvaraRadera
  3. Grattis till de glada vinnarna. Fian saker ni vunnit. Hoppas på tur en annan gång.
    Trevlig helg!
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Stort grattis till vinnarna :) Tack för att jag fick vara med.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  5. åh tusen tack! Kan inte fatta att jag vann!! =) Jag har mailat min adress! Tacktacktack!!!!

    Kramar Karro

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnarna och tack för tävlingen :)

    /F

    SvaraRadera
  7. Grattis till de lyckliga vinnarna!!

    Tack för kommentaren på min blogg, Pillan, ROLIGT med nya bloggar, här har jag aldrig varit förut! Vilka ljuvligt söta barn du har, och bara 23 år och redan hunnit så mycket, imponerande!!

    Ha en bra dag!!

    Kramar! / Kerstin

    SvaraRadera