lördag 23 maj 2009

Dagen i bilder!

Idag har vi sprungit in och ut hela dagen känns det som, ena sekunden har det varit toppenväder med strålande sol och nästa sekund har regnet öst ner.




Liv har fått spendera dagen mestadels inomhus för hon är lite förkyld och har hosta, stackars lilla prinsessan.





Putte och Liam har lekt i sandlådan.





Det har äntligen börjat blomma här i Norrland :)




Wilma tog en paus från sovandet och kom ut en stund också :)



Axie sitter och tittar ut över vidderna :)




Eddie har roat sig med vedträn :)



Jag har påtat på med allt möjligt ute




Och så slutligen min älskade bok, skulle aldrig klara mig utan den, där skriver jag upp allt möjligt jag behöver komma ihåg mm mm :)





Nu ska jag mysa i soffan en stund innan jag ska röja här hemma efter trollens lek idag.

Förrsten, nån som vet vart man kan hitta trägalgar i barnstorlek??



Trevlig kväll!!




2 kommentarer: