torsdag 28 maj 2009

Långledig och tusen saker att göra!

Godmorgon kära läsare!
Nu är jag långledig, nästan två veckor, det ska bli så skönt. Sen är det bara några veckor att jobba och sen är jag ledig sex veckor, Underbart!

Solen skiner ute, himlen är klarblå, ser ut att bli en underbar dag och jag som har tusen saker att göra i stan idag, typsikt, men dom måste göras så jag får fixa det så fort jag kan så jag sen kan spendera dagen utomhus med barnen.

Senare idag kommer svärmor med en massa blommor som skall planteras. Det är dock inte bara därför hon kommer, Liam fyller juh två år imorgon. Stora killen. Tiden springer ifrån mig och hur jag än försöker lyckas jag inte få den att stanna upp :)

Nej nu ska jag sätta fart. Ta prinsen med mig in i duschen och sen väcka prinsessan.

Trevlig dag!



2 kommentarer:

  1. Hoppas ni får en riktigt skön dag ute i solen! Här blåser det storm :(

    SvaraRadera
  2. Va skönt med så mycket ledighet & nu till helgen kommer ju värmen & allt =), bra timeing !
    Men idag är det " ösregn " & jag som tänkte plantera blommorn =(

    Kram Nettan

    SvaraRadera