fredag 22 maj 2009

Efterlängtade helg!

Nu är det äntligen helg, som jag har längtat! Idag blir det att spendera några timmar på jobbet och sedan hem för helgstädning och invänta besöket. Magnus kusin som även är Liams gudfar kommer nämligen på besök i helgen och det ska bli så trevligt. Det ska bastas och mysas hela helgen. Ser verkligen fram emot en lugn helg hemma med barnen utan en massa inplanerat.




Nästa helg händer det däremot en massa saker.


Fredag: Prinsen blir två år, vart tog dom åren vägen?


Lördag: Bröllop, jag ska vara tärna.


Söndag: Vi åker söderut mot Astrid Lindgrens värld i Vimmerby och sen till min storasyster i Göteborg, gissa om jag längtar!! :)




Nästa vecka kommer alltså gå åt till en massa förberedelser och packning och tvättning och hela fredagen skall vi ägna åt att fira våran älskade prins.














Visst ser det underbart ut? Gissa om jag längtar!!

Bilden är lånad från campingguidens sida.

Trevlig helg!



















1 kommentar:

  1. Hej! Ett tips är att gå in på www.ica.se och söka på muffins. Där hittar du mycket gott :)

    Kram Josefin

    SvaraRadera