torsdag 21 maj 2009

Kvällsmys!

Ibland kan jag få dåligt samvete för att jag kan känna att ett barn har fått mindre tid av mig den dagen än det andra barnen, vet att så ska man absolut inte känna men för att döva mitt samvete brukar jag då alltid passa på att ge det barnet som fått "mindre tid" lite extra mys på kvällen. Ikväll var det Liam som fick extra mycket mys. Vet att det är hög tid att han lär sig somna i sin egen säng själv, men det är juh så mysigt att ha honom i sängen :) Så ikväll efter att vi sett Madicken två ggr så gick vi upp och låg och "surrade" i våran säng tills han somnade, min lilla prins, han är så go, så vild och så trotsig men samtidigt så go, dom blöta pussarna och hårda kramarna får en att glömma tid och rum.


Prinsessan sover som en stock i sin säng, snällare bebis får man nog leta efter, hon är precis lika snäll som prinsen var i den åldern, bara att lägga ner henne i sängen så somnar hon själv.

Underbara barn! Mammas ögonstenar för alltid!!

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid prinsen och sova, måste först bara smyga in till prinsessan och kolla så att hon sover gott :)


Natti!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar