söndag 16 augusti 2009

Sommaren går mot sitt slut!

God morgon allihopa!
Sommaren börjar nu att gå mot sitt slut, kyliga kvällar och regniga nätter tyder på att hösten har kommit till Norrland!
Den här sommaren blev inte som jag hade tänkt det. På både gott och ont, och det känns både bra och dåligt att det bara är en vecka kvar av semestern och det snart är dags att börja jobba igen. Tillbaka till vardagen och tillbaka till alla rutiner.

Om ca två veckor börjar flytten som gör att jag kommer slippa pendla i vinter, det är med blandade känslor vi ska flytta. Men ska jag vara ärlig så för varje dag som går så känns det bättre och bättre. Sambon håller på för fullt med vårat blivande sovrum.

Nu ska jag ta och fixa lite frukost och se om resten av familjen vill vakna och äta frukost med mig och prinsen, det är nämligen bara vi som är vakna än och sitter och har lite morgonmys i soffan framför svampbob.

Trevlig dag!



1 kommentar:

  1. God mmorgon!! Har inte riktigt hängt med...vart ska ni flytta då?

    SvaraRadera